Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Je kunt de schilderijen zien als visuele fabels, waarbij humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek nooit ver weg zijn.

Visuele fabels

(2020)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Je kunt de schilderijen zien als visuele fabels, waarbij humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek nooit ver weg zijn.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Je kunt de schilderijen zien als visuele fabels, waarbij humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek nooit ver weg zijn.

Visuele fabels

(2019)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Je kunt de schilderijen zien als visuele fabels, waarbij humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek nooit ver weg zijn.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2018 - 2019)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2017)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2016)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2015)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2014)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2013)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2012)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2011)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2010)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2009)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2008)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Visuele fabels

(2007)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Fisuele fabels

(2006)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek zijn nooit ver weg. Je kunt de schilderijen dan ook zien als visuele fabels.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Je kunt de schilderijen zien als visuele fabels, waarbij humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek nooit ver weg zijn.

Visuele fabels

(2005)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Je kunt de schilderijen zien als visuele fabels, waarbij humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek nooit ver weg zijn.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Je kunt de schilderijen zien als visuele fabels, waarbij humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek nooit ver weg zijn.

Visuele fabels

(2004)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Je kunt de schilderijen zien als visuele fabels, waarbij humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek nooit ver weg zijn.

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Je kunt de schilderijen zien als visuele fabels, waarbij humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek nooit ver weg zijn.

Visuele fabels

(2003)

Schilderijen die de hedendaagse maatschappij op een subtiele wijze bekritiseren. Door de plaatsing van nagenoeg levensgrootte dieren tegen een lege, monochrome achtergrond, balanceren de werken op de rand van realisme en fantasie. Je kunt de schilderijen zien als visuele fabels, waarbij humor, confronterende menselijke gevoelens en positieve maatschappijkritiek nooit ver weg zijn.

'Multicultural' is een geschilderde installatie, bestaand uit 40 doekjes (15x25 cm), die samen een metropool voorstellen. Het werk is een ode aan de bewoners van miljoenensteden, waarin een multiculturele populatie samenleeft in identieke wolkenkrabbers. Een gemeenschap die verbeeld wordt door bonte vogels, die in perfecte harmonie samenleeft.

Multicultural

(2012 - 2015)

'Multicultural' is een geschilderde installatie, bestaand uit 40 doekjes (15x25 cm), die samen een metropool voorstellen. Het werk is een ode aan de bewoners van miljoenensteden, waarin een multiculturele populatie samenleeft in identieke wolkenkrabbers. Een gemeenschap die verbeeld wordt door bonte vogels, die in perfecte harmonie samenleeft.